reklama

2.11.2008

... za silnú kávu v červenom hrnčeku, zabalenie sa do deky na balkóne vo froté ponožkách, hladenie slnkom a teplým vzduchom a veľký nádych dní, čo prídu,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

...za svojich päť knižných radostí, za to, že si budem môcť zvýraznovať slová a vety a budú sa mi čítať tak inak, tak osobnejšie,

...za predstavy o tom, že budem v baklažánovom kabáte s bielou čiapkou a bielym šálom pomaly kráčať zimou a vedieť, že spoločný hudobný vkus nie je všetko, že dôležitá je hudba v duši,

...za plamienky a plamene, ktoré budú horieť navždy,

...za naslúchanie intuícii, horúcu vaňu, nemyslenie na pominuteľnosť, kakao z darovanej šálky, z ktorej chutí tak inak a tie dúšky čistého a silného priateľstva, za francúzsky film o eutanázii, a za to, že stále môžem niekoho čakať,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...za detičky, ktoré sa báli, chceli podať ručičku a cítiť, žiarili, nič nepotrebovali iba moju pozornosť,

...za nádhernú jeseň, chodenie po parku vo vysokých fialových topánkach v šuchotajúcom lístí so spomienkami, ktoré som starostlivo zabalila do krabice s mašľou, ktorá sa rozväzuje s ľahkosťou, bez zatrpknutia,

...za to, ako ma vtedy ráno objala, bez slov a nečakane a tým povedala všetko,

...za slová, priame a pervérzne, s ktorými som vedela narábať, za veľa jemných aj tvrdých dotykov, za veľa pozornosti, veľa Jim Beamu, za strach a bezpečie v ňom,

...za príbeh o šťastí, ktorému treba dať priestor, úrodnú pôdu, slnko a vodu,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...za to keď Niekto povie, že toto je taký tvoj štýl a naozaj je,

...za dojatie a veľa zaslzených kamilkových vreckoviek, za horkú študentskú pečať, pyžamovú náladu a zelený čaj Orient,

...za to, že mi urobí šperkovničku z okrúhlej krabičky od syrov ako robievala babke, keď bola malá a chuť niečo vyrábať a vložiť sa do toho,

...za to, keď som sama doma, mám veľa času na všetko, som v spodnom prádle s nátačkami na hlave, hudba silno, falošný spev a tanec zo srdca,

...za teplý večer, vysvietené mesto, uvoľnenie a sviatočné dymenie na lavičke,

...za to, že radšej byť so svojím svetlom sám ako byť bez svetla, a že všetko na čom záleží je tu a teraz, alebo ešte len príde a mňa napriek všetkému baví čakanie,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem. 

Martina Straková

Martina Straková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

medzi riadkami. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMerci

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu