reklama

10.11.2008

...za príjemnú únavu, nedeľné teplo domova s bábovkovou vôňou, a tatinovu večeru, ktorú starostlivo pripravil a prestrel a ja som ju zjedla aj keď som bola sýta,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

...za jej veľké modré oči, jemné blonďavé vlásky a hebučké líčko, ktorým sa ma dotkla pri zvítaní, a za tú žltú, ktorú mám rada iba na nej,

...za grepové a hruškové posedenie na diskusii o finančnej kríze, za detailné vysvetlenia, za to ako sa pán Mikloš, na ktorého sa stále dá pozerať a pozerať, nás na semafóroch opýtal, či nebola nuda,

...za to, že si mamička dopriala pedikúru a potom mi dávala hladkať nôžky, že aké má jemné,

...za princesky po obede u nej v robote, kde najradšej sedím na stole a pijem čaj z duritky,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...za to, že sa pri mne zastavil, zapozeral sa do mňa a povedal, že mám pekný nos,

...za veľa nočných ovocných miešaných nápojov, lebo bolo veľa ovocných slov a myšlienok,

...za kolové gumové cukríky, jej ženské šoférovanie, ticho vonku a ticho aj v nás,

...za tričkoblúzku s gepardím tmavomodročiernym vzorom, červené nechty, obed v zašitej reštaurácii, pressá, skúšanie si svetrov a čiapok, sŕkanie tej novej becherovky, pukance, ktoré nevydržia ani do polky filmu, ten jednoduchý film, ktorý, ale v sebe skrýval podstatnosti a zimomriavky,

...za kľudné večerné posedenie vo voňavom klube s krásnym koncertom Seala a za Ňu, lebo iba s Ňou je to také pravé,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...za tenisky a športovú bundu, vôňu lesa a stromov, chodenie a hľadanie sa v teplých farbách listov, potrebu rozprávať a konfrontovať, dýchanie lesných cestičiek a našej vyrovnanosti, a horúcu jahodu,

...za turecký med a krásne pehaté dievča s peknými rukami, ktoré na mňa kričalo, že som jej dala veľa drobných,

...za lipový čaj, eukalyptovocitrónovú vôňu z aromalampy a počúvanie dažďa na parapete,

...za retrospektívno privoňaním flakónov parfémov, ktoré si odkladám, a v každom jednom sa skrýva nejaký príbeh a pocit,

...za zázvorové sušienky, strohý jazyk v Slnečnom štáte a filmy, ktoré sa dajú pozerať aj trikrát,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...za to, že po športovaní a plakaní sa tak dobre spí,

Ďakujem.

Martina Straková

Martina Straková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

medzi riadkami. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMerci

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu