reklama

20.8.2008

...za telku, ktorú mám potichu zapnutú, len aby mi nebolo smutno,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

...za to, že môžem mlčať a neodpovedať, rozplakať sa na námestí, nedopiť Vineu a jesť si svoje slzy,

...za prezeranie si seba v oknách áut, počúvanie dookola tejto pesničky a hranie sa bosou nohou s tou pampeliškou a premýšľanie, že naozaj sa všetko transformuje a mení,

...za nečakanosti, za ten úsmev, ktorým ma rozžiaril vo viditeľnostiach a neviditeľnostiach, za to, že sme obaja mali niečo šedé, za to, že sa registrujeme na niekoľko metrov a po tom ničom a všetkom hľadíme do zeme,

...za tento film a tam-tú pesničku a za to, že sa vo filmoch tak inak šepká,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...za jeho tričko Sex, drugs and rock and roll, prievan v aute, spievanie si pesničiek aj napriek spomienkam,

...naše spriaznenosti, pressá s mliekom, švepsy hroznové, mandle v čokoláde, mandle v škorici, zelené čaje a fotenie sa tak ako miliónkrát,

...za korčulovanie sa v tme, kedy svietil iba mesiac a moje predstavy,

...za detské orbitky, veľké bubliny, obľúbené roztrhané rifle a balzám na pery, ktorý máme každa inak vytvarovaný,

...za tú myšlienku, čo chcel napísať Fulghum, že ak budeme robiť vždycky to, čo robíme vždycky, dostaneme to, čo sme už mali,

...za to, keď si ma niekto prezerá a ja môžem čítať v pohľade, čo evokujem,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...za tu malú, čo sedela oproti, bola celá bronzová, mala malinové pery, cyklamenový lak na nechtoch a bola na tričku okickaná a schovávala si to predomnou a pošepky sa pýtala sestry, a čo povieme babke,

...za spotené vlásky detí po nahánačke,

...za čučoriedkovú zmrzlinu, ktorú si vždy dávala babička a za to, že pre mňa budú navždy živí,

...za farebné kyslosladké pelendreky, kedy sa opäť nachvíľu vrátilo do čias kedy sa skákala guma, písalo sa do zošitov s voňavými obalmi bombičkovým perom,

...za to, že som si v knižnici v dávno požičanom Cite slečny Smilly pre sneh našla svoju záložku,

...za Marynu, ktorá pre mňa znamená moju mamičku, jej pleť, ktorú rada hláskam, ktorá je vždy bez make-upu a je taká krásna,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...za to, že trieskam dverami a hovorím sprosté slová, a oni vedia, že to tak nemyslím,

...za to, že som ich prvýkrát videla sa držať za ruky, mala to kamilkové tričko, v ktorom ma vtedy tak silno objala a spýtala sa, či už je lepšie a objala znova, silnejšie,

...za to, že iba strach určuje hranice, nič a nik iný,

...za zvlnené vlasy v noci, keď si dám dole štipec,

Ďakujem.

Martina Straková

Martina Straková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

medzi riadkami. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMerci

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu