reklama

9.9.2008

...za večerné pohodlie pri červenom bulharskom víne a v ústach chuť černíc, malín, jahôd, čučoriedok, spokojnosti v mäkučkých ponožkách a v lone s malým vankúšikom,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

...za maličkého chlapčeka, ktorý sa pevne držal dedka a mal zapravené šuštáčky v ponožkách a my sme uvažovali, či preto, aby mu nepodfukovalo, či preto, aby si ich nezafúľal, alebo či preto, aby ich mal aj na ďalší september,

...za prezlečenie si trička nadoma, ktoré ešte vonia raňajšou sprchou a očakávaniami, ...za naše meninové poobedie s mojou meninovou M. v uličke na terase pod hradom s rýchlo zjedenou čokoládou, vyloženými nohami, mojitami a našimi modrými očami,

...za ten jesenný darček, čo dostala mama a ja som chcela niečo povedať a tatino to zacítil a pohľadom ma zabrzdil, nech jej nekazím radosť, ...za parené buchty s kakaom, studeným mliekom, kútikmi od kakaa a fúzmi od mlieka,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...za nadranný pohľad z okna, dotyk hmly, jej vpustenie do rozospatia a zalezenie do vyhriateho a prevoňaného spánkom, ...za to ako sedeli na terase, hral sa jej s chodidlom, pili pivo a rozprávali sa o nábytku,

...za to, že vtedy boli iné časy, pomáhala im zapálená cigareta, flaša vodky, držanie sa za ruky a venuša bola pár stupňov nad horizontom a sýrius žiaril, ...za červenobielo kyticu, a že ho serie, že som nemala žiadne prekvapenie,

...za to, že mu donesie večeru, aj keď si to vôbec nezaslúži a ja ju tým svojím Ja, ktoré milovalo bohužiaľ chápem,

...za druhé šance, milé úsmevy a pozdravenia od neznámych, a za to, že október bude mesiacom kedy sa duša obalí telom, Ďakujem.

Martina Straková

Martina Straková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

medzi riadkami. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMerci

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu